Alles over SCORITO Topcoach NL Eredivisie

EredivisiePreview

Welkom in het Scorito-forum! Dit is dé plek om alles te bespreken over TopCoach Eredivisie. Denk aan thema's als: tactiek en strategie, opmerkingen over de nieuwe spelregels, discussies over de te kiezen spelers en nog veel meer...

DJRengels

Het nieuwe Scorito-spel staat weer online! Je kunt in vergelijking met vorig seizoen meerdere formaties kiezen. En je kunt transfers doen. Het geeft een nieuwe dynamiek en ben benieuwd hoe het in de praktijk uitpakt.

Mik van Leeuwen
Jules van Dijk

Ik checkte net de prijs van Gloukh 5 miljoen... dat lijkt me wel een beetje overpriced. Maar op deze manier moet je wel echt een keuze gaan maken wat betreft de toppers in het spel.

EredivisiePreview

De eerste ronde ben ik ik nog niet zo bezig met de spelers voor het Def team. Gloukh blijf ik van af aangezien hij nog geen werkvergunning heeft en daarmee onzeker voor speelronde 1. Feyenoord heeft een druk programma en naast Steijn kies ik ook voor anderen

Mik van Leeuwen

De eerste ronde ben ik ik nog niet zo bezig met de spelers voor het Def team. Gloukh blijf ik van af aangezien hij nog geen werkvergunning heeft en daarmee onzeker voor speelronde 1. Feyenoord heeft een druk programma en naast Steijn kies ik ook voor anderen

EredivisiePreview

Eens ik denk dat ik eerder voor een Berghuis en andere Ajacieden. De wedstrijd tegen Telstar kan wellicht een grote uitslag opleveren, als weet je het natuurlijk nooit.

Confirm action

Confirm action

Weet je het zeker?